Yarn.ee e-poe müügitingimused
E-kaupluse Yarn.ee (edaspidi e-kauplus) omanik on Pipilota OÜ (11273882), asukohaga Välja 10-2, Tallinn
E-kauplusest Yarn.ee saab osta lõngu ja muid käsitöövahendeid ja -tarvikuid. E-kaupluses müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu. Kohaletoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist ja see kuvatakse ostu vormistamisel kassas.
Tellimuse vormistamine
Toodte tellimiseks tuleb soovitud tooted lisada ostukorvi. Tellimuse vormitamiseks tuleb sisestada nõutud andmed. Peale seda tuleb valida soovitud kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse tellimuse kogusumma ning võimalikud makseviisid.
Seejärel saadame e-postiga tellimuse kinnituse.
Kui tellimust ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või mõnel muul pühjusel, siis teavitame klienti ning tagastame tasutud raha 7 tööpäeva jooksul alates teate saatmisest.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks peab kaup olema kasutamata ning terve pakendiga.
Kauba tagastamiseks tuleb saata vabas vormis tagastamisavaldus hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist e-postile info@yarn.ee, Tagastamisavaldus peab sisestama kliendi kontaktandmeid, tellimuse ja arve nr., tagastamise põhjust.
Kauba tagastamise kulud kannad ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on, et kaup ei vasta tellimusele (vale toode, defektiga toode). Ostja valib tgastamiseks e-kaupluse kõige odavama kohaletoimetamiseviisi. Kui klient valib kallima kohaletoimetamiseviisi, siis e-kauplus tagastab kliendile ainult odavaima kohaletoimetamiseiviisi tasu.
Raha tagastatakse peale seda, kui E-kauplus on kauba tagasi saanud, kuid mite hiljem kui 14 päeva peale kauba kättesaamist.
E-kauplusel on õigus taganeda müügitehingust, kui e-kaupluses on kauba hind eksituse tõttu märgitud olulielt lla kauba turuhinna.
E-kaupus ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud kaubale peale selle üleandmist kliendile.
Isikuandmete töötlemine
E-kauplus töötleb isikuandmeid müügilepingu täitmiseks ja meie õigustatud huvi alusel. Täpsema info jaoks palun tutvuge meie privaatsuspoliitikaga.
Vaidluste lahendamine
Kui kliendil on e-kaupluse osas pretentsioone, siis saata need e-postile info@yarn.ee või helistada +372 5544045.
Kui klient ja e-kauplus ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole,